vineri, 28 februarie 2014

Romanian patterns Birdie painting




A dear  friend from USA is moving in a new house and I am so happy that I got to make this painting for her !
Inspired by Romanian traditional patterns , painted with acrylic paints this birdie will pop and make the room so vibrant and alive , it will surely be noticed! 
The background has a dimensional effect and it looks like a vintage cotton cloth the ones used for embroidery.

I think I'm gonna make one for my room too :)))














©LiaV.Liloobox

2 comentarii:

  1. Este absolut suberb Lia! Chiar ma gandesc de cateva zile ca imi trebuie sa pictez ceva pe o panza mare si sa o pun in living, unde totul e inchis si maroniu. E o idee tare frumoasa si mi-ar placea sa o pun si eu in practica. Bine, poate nu tot o pasare si nu tot culorile astea, dar cu siguranta ceva care sa imbine frumos motivele traditionale romanesti. Multumesc pentru inspiratie!

    RăspundețiȘtergere