miercuri, 25 decembrie 2013

Christmas cookies as gifts- Prăjiturele de craciun

M-am tot gândit ce daruri să meşteresc Crăciunul ăsta...şi cum am descoperit recent că ador să gatesc prăjituri, am zis..hei un set de prăjiturele făcute acasă ar aduce cel mai bine spiritul crăciunului în casele oamenilor aşa că m'am pus pe treaba şi iată rezultatul , după multe ore de muncă şi reţete combinate..I NAILED IT! : D

Dacă doriţi reţetele oricarei dintre prăjiturici să imi lasaţi un comment si le voi posta ; )
1. biscuiţi cu gem şi cocos
2. steluţe cu marţipan
3.biscuiţi spriţaţi cu ciocolată
4. turte dulci cu ghimbir
5. cupcakes cu portoclae şi miere


This Christmas I decided to gift homemade cookies :D it was the best idea I ever had! so here is the result!



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu